Danilo å bli med Manchester City
نوشته شده توسط : bartnnwdrak

Premier League-gigantene Manchester City offisielle nettside annonsert , Danilo å delta, De to partene undertegnet fem år, Danilo kontrakt utløper sommeren 2022, Zidane har også blitt bestemt Danilo forlot Billige Fotballdrakter Real Madrid. Tidligere nærmeste Danilo signering av Chelsea, Conti ønsker også at han skal komme, Men Manchester City fullført kutt Hu.

Etter Manchester City ut av den avtalte kontrakts og fysisk undersøkelse, Danilo ble intervjuet av Manchester City offisielle nettside, Han sa. " Kunne bli med Manchester City, Det gjør meg veldig glad, Det er andre klubber å uttrykke en interesse i meg, Men jeg har alltid ønsket å spille Guardiola. Da jeg hørte at han hadde en interesse i meg, Jeg tror de vil bli en Manchester City-spiller. Jeg kan ikke vente med å starte opp, Jeg håper å se mine nye lagkamerater i de kommende ukene. "

Danilo til å bli Manchester City har to høyreback, Draktsett Tottenham hadde allerede signert Walker, Og de har også innført den portugisiske og brasilianske keeper Edson Silva, Dani Luo Zecheng til fjerde signeringer . Manchester City signert den offisielle kunngjøringen og Danilo fem år, Kontrakten utløper sommeren 2022.





:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: